TRANSLATE my blog in your language

MENU

Wednesday, April 20, 2016

Sunny day


Hello Sweeties,

Today I want to celebrate with you the sun's return!
Finally some light and warms! So comforting!
Maybe where you live you can enjoy the sunlight throughout the year (lucky you!), but in Paris the winters are long and sad and every year I await the arrival of spring with impatience. In short, these days, I can tell you that I'm back to life!


Bonjour mes sucres,

Aujourd'hui je veux fêter avec vous le retour du soleil!
Enfin un peu de lumière et de chaleur! Ça fait du bien!
Peut-être que là où vous vivez le soleil est présent tout au long de l'année (petits chanceux), mais à Paris les hivers sont longs et tristes et chaque année j'attends le retour des beaux jours avec impatience. Bref ces jours ci, je peux vous dire que je revis!

No comments:

Post a Comment